Escriu en lectura fàcil

Nivell 1

INICI MODALITAT DOCENT IDIOMA PREU
06 març En directe des de casa (fins a fi de confinament) Div 17:00-20:00 h 3 h (una sessió) . Català
49
Inscriu-t'hi
Si el curs porta aquesta icona, està reconegut pel Departament d'Educació.

En els cursos en català es poden escriure els exercicis tant en català com en castellà.

MÉS INFORMACIÓ

El curs dura 3 hores.

PROGRAMA DEL CURS

- La lectura: un dret per a tothom. Què són els materials de Lectura Fàcil (LF)?
A qui van adreçats? Quina normativa segueixen?

- Les nocions de llegibilitat i comprensibilitat: aplicació a textos narratius.

- Treballem els nostres textos: adaptació o creació de textos segons les pautes LF.

COMPARTEIX AQUEST CURS

Pregunta'ns el que vulguis

Vull rebre la informació en:
;